Direktlänk till inlägg 7 mars 2008

fredagsmys

Av Marlene Haglund - 7 mars 2008 17:25

Kände att när det var fredag och ledig helg så ville jag lyxa till det lite med efterrätt till maten. Men tid verkar vara nått som inte räcker till så det blev att vispa ihop en snabb chokladpudding. Det var debut för Tindra men hon gillade det som ni ser.

 När vi ätit och ska plocka undan så säger Peter, "Bara så du vet så har jag stängt av vattnet för jag har tagit bort handfatet på toan".... Nice.


Fredagsmyset blev inget mys. Peter var på toan och jävlades med det nya handfatet som till en början inte var tätt så det blev vatten över över allt.. Så lagom till lets dance var slut började jag städa. Men det vart fint med nytt handfat iallafall.


/Madde

 
 
nazlii

nazlii

8 mars 2008 21:16

en liten kladdmaja:))Hoppas de nya handafate passa iaf.) kram

http://nazlii.bloggagratis.se

 
Anna

Anna

14 mars 2008 07:32

men vilken söting!!! =))

http://www

 
Ingen bild

Anna

14 mars 2008 07:32

vilken söting alltså!!! =))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marlene Haglund - 6 september 2011 11:30

Hemma igen. Helgen var super. Tjejmilen gick jättebra. Jobbigt men jag kände jag hade ork och kontroll genom hela loppet. 60.00.25 blev tiden och jag är riktigt nöjd...nästa år ska jag under 60 min.   Kryssningen var som alltid mysig. Åt och drac...

Av Marlene Haglund - 1 september 2011 22:02

Har spenderat dagen med mina barn i Östersund. Tindra var och träffade logopeden och efter det drog vi till djungelhuset. Var som mest fem barn där vilket gjorde att även jag kunde leka och vara barn på nytt   Så kul, men dra mig baklänges vad jobbig...

Av Marlene Haglund - 30 augusti 2011 11:02

    Igår hade jag matdag på dagis. skyndade mig att ta reda på disken för att sen packa in mig och barnen i bilen. Drog till Sveg och hämtade upp Lisette. Tindra och Isabelle blev överlycklig över att få mysa med moster lite. Sen åkte vi till m...

Av Marlene Haglund - 24 augusti 2011 21:40

  Blev sjukt sugen på att ta en joggingrunda ikväll men kunde motstå frestelsen. Är inte riktigt hundra i min förkylning (har varit förkyld sen v 26!!)och eftersom jag sprang i måndags så insåg jag att min kropp måste få vila sig. Jag får helt enke...

Av Marlene Haglund - 21 augusti 2011 20:10


Då var det sorg på Haraldsgatan 7. Våran katt Bosse blev påkörd :(     Kommer kännas tomt här hemma!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards