Alla inlägg den 10 juli 2008

Av Marlene Haglund - 10 juli 2008 21:42

Hmm... kanske på tiden att jag skriver några rader.  :)


Börjar med att gratta Kristina och Ante till deras son. Många kramar till er.


Jag tycker att vädret är lagom.. vill inte ha den stekande värmen som folk går och längtar efter... Har just nu semester men går snart över på havandeskapspenning. Skulle alldrig klara att jobba nu. Bara att vända sig i sängen kan jämföras med typ bergsklättring eller nåt  ;)


Jag har gått 248 dagar av 280. Alltså är det 32 dagar till beräknad födsel. Idag var vi in på ett ultraljud. Ingen liten bebis i magen inte 3,2 väger den redan...  hur ska detta sluta??!! Tindra vägde 3970 när hon föddes men det här blir nog en anning tyngre bebis det. Fick ny tid i början på aug. Ska inte behöva gå över tiden iallafall sa läkaren. Men jag går ju och hoppas på att det ska hända nått om ett par veckor.


Nu ska jag inta soffläge och begära lite fotmassage, en fördel med att inte nå ner till fötterna  ;)

Ovido - Quiz & Flashcards