Alla inlägg den 26 februari 2010

Av Marlene Haglund - 26 februari 2010 19:38

Idag har jag jobbat,som vanligt.... Jobbar i helgen också men på månad då är jag ledig. Önskar att helgen går fort. Det är jag nog nästan ensam om.


Har även bråkat med min syster.... känner mig som en tjatig morsa men jag vet inte vad jag ska göra. Allt handlar om att hon missköter lägenheten som jag hyr åt henne i Sveg, har fått två klagomål från härjegårdar nu.

När jag försöker prata med henne så skriker hon och slänger på telefonluren, något som är det värsta jag vet.Jag hoppas hon mognar på sig och inser att hon ska ut i vuxenlivet och börja ta ansvar.


Nu ska jag slänga mig i soffan och låtsas att jag är ledig i helgen man kan ju njuta för stunden.


Ha en trevlig fredagkväll mina kära läsare.

  

Ovido - Quiz & Flashcards