Alla inlägg den 3 april 2010

Av Marlene Haglund - 3 april 2010 19:30

Ikväll när jag var ute och gick så möte jag för första gången i år en motorcyklist, det måste vara ett vårtecken!


Jag mötte dessvärre också två äldre herrar som var superduperberusad, den ena ville väldigt gärna kramas, babblade på om min syster och slickade mig i örat..... Då fick jag nog och puttade på hans välkända mage, tackade för mig och la benen på ryggen.


Saknar min familj, MASSOR. Pratade med Tindra i telefonen och hon hade det skoj i Nysätern. Avslutade samtalet med ett gulligt

-Älskar dig mamma.

Jag vill ha måndag nu!

Av Marlene Haglund - 3 april 2010 06:50

GLAD PÅSK PÅ ER ALLA LÄSARE


I skrivande stund så sitter jag och dricker en kopp te, mmm så gott. Det är inte alla mornar jag kan njuta så här. Men Peter och barnen är kvar i Nysätern över helgen, jag åkte hem igår. Ska jobba i helgen.


Att vara hemma själv är både skönt men otroligt långsamt.

Igår  sorterade jag massa kläder, städa i förådet och gå igenom den sjukt stora högen med papper som skulle in i pärmar. Skönt att det är gjort.


Nu blir det en promenix ner på Hedegården och hämta jobb bil.






Ovido - Quiz & Flashcards