Alla inlägg den 17 september 2010

...

Av Marlene Haglund - 17 september 2010 14:04

Har nu varit till doktorn och fått mig penicillin.

När jag satt där i väntrummet så fick jag samma nervösa känsla som när man var liten å skulle till läkaren. Fy så otäckt det kändes. Nästan så jag ville ha mammsen eller pappsen där. Men besöket gick ju bra iaf.


På söndag är det valdag,jag ska rösta. Jag tycker det är en skyldighet man har som medborgare! Så ni som går runt å tycker att eran åsikt inte spelar någon roll är enligt mig dum i huvudet, ALLT spelar roll. Så där ja, nu fick jag det sagt också.


  

Av Marlene Haglund - 17 september 2010 08:33

Jag har inte tid att vara sjuk!! Har nu haft feber i två dagar....det suger!!

Fördriver tiden med med att titta på Vakna med the voice.  Där var den en väldigt patetisk människa, jockiboi... vad tragiskt. Han kommer nog ångra sig hur han marknadsför sig själv när han blir äldre.


Jag fyller snart år och av anledning av det så fick jag order av   att söka semester 9-10 okt.  Vi ska åka på kryssning! Tjoho! Med birka. Peter vet verkligen vad jag behöver. Komma hemifrån, äta och dricka gott, gå på spa å bara mysa.


Nu ska jag ta mig en alvedon och en   .

Ovido - Quiz & Flashcards