Alla inlägg den 1 februari 2008

Av Marlene Haglund - 1 februari 2008 19:15

Ja eftersom att folk på byn tycker att det är på tiden att slänga in ett inlägg så gör jag väll det då.. Vill ju att alla ska vara nöjda å glada.


Hmm måste fundera på vad som hänt sen sist. Inte så himmla mycket.. Jag jobbar och står i.... mest i funäs.. Jag måste gjort någon mycket ont som tvingas vara där så mycket just nu.... men men turen vänder nog och jag hoppas på lite mer jobb i Hede nästa månad. Saknar mitt gamla place *LOFTET* Har typ snart glömt rutinerna känns det som..


Tindra verkar tycka att det är skitkul på dagis å tur är ju det. Har hållit sig ganska frisk oxå.. Hemma en v sen hon började. Hoppas att det håller i sig.


Eftersom att alla typ redan vet och att jag känner hur folk pratar bakom ryggen så är det lika bra att bekräfta.. Tindra ska bli storasyster.  Å du som skrev det på internet är jag lite småilsken på... Jag tycker nog att man inte behöver skriva sådana saker om inte de som det berör själv har klargjort det hela.. Hoppas att du känner dig träffad.!! Tur för dig att jag inte är så långsur( det brukar gå över efter några dagar) :)


Nu ska jag ladda lite inför lets dance. Imorgon bär det iväg till Funäs kl 6 för att jag ska jobba en delad tur. slutar alltså klockan 21. Sover kvar där i källaren för att på söndag börjar jag 7 igen.. Känns piss om jag ska va ärlig.


Ha en trevlig helg mina vänner.

Ovido - Quiz & Flashcards