Alla inlägg den 21 februari 2008

Av Marlene Haglund - 21 februari 2008 10:35

Andra dagen jag är hemma från jobbet. Är förkyld och går på alvedon för att hålla febern nere.. Inte kul. Hoppas hoppas att jag inte smitar Tindra.


Annars är det som vanligt. Väldigt trött på att jobba i Funäs men det verkar som om jag ska få jobba lite mer i Hede, Vemdalen framöver. Skönt.


Börjar nog synas att det är en till liten på gång.. Folk har börjat fråga iallafall. Så nu vet kanske alla utom min chef. Oups... Jaja, hon lär få reda på det inom de närmsta dagarna eftersom jag skickat in ledighet pga ultraljud...


Den 5/3 ska jag iväg på ul. Ska bli kul. Jag och en go vän ska in samma dag. Tänk vad kul om man skulle få ligga på bb samtidigt. Chansen är kanske minimal men tanken är ju kul.


Sitter och funderar på semester. Måste ha bestämt när jag ska ha före den sista.  Det blir nog att jag tar någon gång första perioden och söker havandeskapspenning efter det. Jo så får det bli.


Ska inta soffläge med en kopp te nu.

Ovido - Quiz & Flashcards