Alla inlägg den 7 juni 2009

Av Marlene Haglund - 7 juni 2009 17:02

Tjolahopp.

Idag är det alltså söndag....inte vilken söndag som helst...röstningssöndag. Ni har väll inte glömt! Jag har då varit iväg och sköt min plikt. Tycker det är lite dåligt att det är så få som faktiskt bryr sig. Jag tycker att om man inte har röstat så ska man inte klaga på hur det är sen heller.


Var meningen att jag skulle på en kurs idag men då min förkylning inte vill ge sig så insåg jag att det var lika bra att skipa den, hade nog inte orkat med.


Annars så har vi varit uppe i åsen hela dagen. Peter ville att vi skulle göra i ordning så mycket som möjligt idag så jag skulle slipppa slita halvt ihjäl mig under veckan, peter åker ju bort idag igen för sin sista vecka innan han är färdig brandman.

Känns som om jag kommer trivas bra där uppe om det inte vore för att man kände sig en anningens motarbetad..... jaja, jag fick ett utbrott å ringde sen för att prata med personen det gällde å sen kändes det bra igen. Men det ska bli skönt när allt är färdigt.


har knäppt lite kort idag med så har ni tur så kanske det blir ett bildblogginlägg ;)


Nu ska jag gosa lite med hjärtat innan han åker.


PS.


Du vet väll om att du är värdefull!

Ovido - Quiz & Flashcards