Alla inlägg den 8 juni 2009

Av Marlene Haglund - 8 juni 2009 22:29

Nu blir ett deppinlägg (jag vet, jag hatar såna) så ni som inte orkar med sånt kan sluta läsa!











Jag sitter å tycker riktigt synd om mig själv för tillfället. Förkyld som bara den. Har haft två sura ungar hela eftermiddagen å kvällen. Båda var övertrött då Tindra inte hade sovit något på dagis å Isabelle vägra sova nått mer än en timme på förmiddagen. Sitter i ett hus som bara är ett skal med massa möbler i, Inga personliga saker alls då det är ivägkört. Hade jag vetat hur jobbigt det skulle bli att ta över ett hus sädär så hade jag nog tänkt efter både en å två gånger. Det är dessutom jag som får ta hand om allt eftersom Peter är på Sandö. 


Men det blir väll bra. Efter motgång kommer välgång, eller hur är det?


För övrigt så är jag pappasjuk! Måste åka till Sveg någon dag.


Nu hoppas jag på sol imorgon så kanske jag blir på bättre humör!







Ovido - Quiz & Flashcards