Direktlänk till inlägg 24 februari 2010

HJÄLP!!!

Av Marlene Haglund - 24 februari 2010 17:05

Men va f*n. Nu fungerar inte internet på min data längre så jag får låna Peters stenåldersburk. Någon snäll datakunning människa som kan komma å titta vad som är fel, jag begriper nada...   Blir tokig! Jag som just börjat blogga å allt.


Idag har jag jobbar en sväng. Efter jobbet så gick jag ner i källaren för att träna. När jag sitter där å flåsar som mest så slår det mig att jag nog har missat något idag. Hmm, vad kunde det vara. Helvete...BVC. Isabelle skulle ju på sin 18 månaders koll idag. Hade ingen anning om tid så jag slänger mig på telefonen och ringer Peter som oxå totalt glömt det där. Men vi hann. Det var 14:00 hon skulle ditt så vi kom inrusandes på minuten. Besöket gick bra. Hon växer som hon ska. Fick en spruta i låret och det gick över förväntan det med. Hoppas nu bara hon slipper feber.


Kan det inte bli lite varmare.. Man ska inte klaga, jag vet men -37 grader på morgonen gör inte direkt att man hoppar ur sängen och längtar efter att gå ut.


Nu ska jag ta och leka med mina barn innan det är dags för kvällning.

 
 
nazlii

nazlii

24 februari 2010 18:41

johan försökte hjälpa er igår men gick inte så bra, alltid nå fel på datorerna där hemma, är de inte eran så är de pär o är de inte pärs så är de pappas:)) men bara o ringa om de e nåt:))
hälsa barnen från mig:)kram kram

http://nazlii.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marlene Haglund - 6 september 2011 11:30

Hemma igen. Helgen var super. Tjejmilen gick jättebra. Jobbigt men jag kände jag hade ork och kontroll genom hela loppet. 60.00.25 blev tiden och jag är riktigt nöjd...nästa år ska jag under 60 min.   Kryssningen var som alltid mysig. Åt och drac...

Av Marlene Haglund - 1 september 2011 22:02

Har spenderat dagen med mina barn i Östersund. Tindra var och träffade logopeden och efter det drog vi till djungelhuset. Var som mest fem barn där vilket gjorde att även jag kunde leka och vara barn på nytt   Så kul, men dra mig baklänges vad jobbig...

Av Marlene Haglund - 30 augusti 2011 11:02

    Igår hade jag matdag på dagis. skyndade mig att ta reda på disken för att sen packa in mig och barnen i bilen. Drog till Sveg och hämtade upp Lisette. Tindra och Isabelle blev överlycklig över att få mysa med moster lite. Sen åkte vi till m...

Av Marlene Haglund - 24 augusti 2011 21:40

  Blev sjukt sugen på att ta en joggingrunda ikväll men kunde motstå frestelsen. Är inte riktigt hundra i min förkylning (har varit förkyld sen v 26!!)och eftersom jag sprang i måndags så insåg jag att min kropp måste få vila sig. Jag får helt enke...

Av Marlene Haglund - 21 augusti 2011 20:10


Då var det sorg på Haraldsgatan 7. Våran katt Bosse blev påkörd :(     Kommer kännas tomt här hemma!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards