Direktlänk till inlägg 19 april 2010

Hoho

Av Marlene Haglund - 19 april 2010 13:58

Jag vet... jag är värdelös på detta... men nu kommer det äntligen en liten uppdatering.


Jag jobbar som bara den.. har lite dåligt samvete över att jag är hemifrån så mycket men jag har snart kommit ikapp i timbanken så jag kan jobba lite mer som normalt folk..


Annars då, händet inte så mycket just nu. Längtar till den 15 maj. Då ska det åkas båt å partajas med brudarna. Ska bli så skoj.


Å i sommar ska jag gå på bröllop, mitt fösta faktiskt. Ska bli så kul att få se en underbar barndomsvän få stå brud. Har dock lite problem över vad jag ska ha på mig. Men det ordar sig nog. Har ni något tips. Finne det oskrivna regler över vad man har på sig på bröllop. Jag hörde man inte skulle ha vit, rött eller svart...


Nu ska jag ta en promenix innan jag ska hämta mina kära barn på dagis.



 
 
osten

osten

19 april 2010 14:11

Vad sägs som at ha på sig någon snygg tunica från bikbok? :) Med vita tights ;) Nu är det jue vår, så ta en ljusfärgad tunica :D

http://www.greentea.bloggplatsen

 
Ingen bild

Anna

19 april 2010 15:54

ja då ska vi på samma bröllop då!!!! Roligt!!! Det där med klädeer är bekymmer här med!!! Kramiz

 
Ingen bild

Anna

20 april 2010 18:24

Nej då var det fel!!! Jag ska på Therese och Nils-emils bröllop!!! Men Kläderna är ett sort bekymmer!!!! Med oss är det bara bra och nu äntligen har man jobb till sista dec!! Förut förlängde dem bara en månad itaget men nu slog de på stort!!! Hoppas att allt är bra med er!!! Kramizar

 
nazlii

nazlii

24 april 2010 17:59

Hej hej. kom på, http://www.bonprix.se/ har väldigt fina klänningar, om du inte hittar nåt till bröllopet:))
hoppas allt är fint. kram:))

http://nazlii.bloggagratis.se

 
nazlii

nazlii

24 april 2010 18:26

vad glad ja blir för en sån kommentar, såna vill ja ha fler av:)) ja får väl ta o gö de sen när allt är pluggat klart o sånt:))o när man ska bosätta sig på ett o samma ställe, förhoppningsvis blir de mkt mkt närmare:)) hälsa barnen:)

http://nazlii.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marlene Haglund - 6 september 2011 11:30

Hemma igen. Helgen var super. Tjejmilen gick jättebra. Jobbigt men jag kände jag hade ork och kontroll genom hela loppet. 60.00.25 blev tiden och jag är riktigt nöjd...nästa år ska jag under 60 min.   Kryssningen var som alltid mysig. Åt och drac...

Av Marlene Haglund - 1 september 2011 22:02

Har spenderat dagen med mina barn i Östersund. Tindra var och träffade logopeden och efter det drog vi till djungelhuset. Var som mest fem barn där vilket gjorde att även jag kunde leka och vara barn på nytt   Så kul, men dra mig baklänges vad jobbig...

Av Marlene Haglund - 30 augusti 2011 11:02

    Igår hade jag matdag på dagis. skyndade mig att ta reda på disken för att sen packa in mig och barnen i bilen. Drog till Sveg och hämtade upp Lisette. Tindra och Isabelle blev överlycklig över att få mysa med moster lite. Sen åkte vi till m...

Av Marlene Haglund - 24 augusti 2011 21:40

  Blev sjukt sugen på att ta en joggingrunda ikväll men kunde motstå frestelsen. Är inte riktigt hundra i min förkylning (har varit förkyld sen v 26!!)och eftersom jag sprang i måndags så insåg jag att min kropp måste få vila sig. Jag får helt enke...

Av Marlene Haglund - 21 augusti 2011 20:10


Då var det sorg på Haraldsgatan 7. Våran katt Bosse blev påkörd :(     Kommer kännas tomt här hemma!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards