Alla inlägg den 10 december 2007

Av Marlene Haglund - 10 december 2007 14:35

Ja då var det måndag och jag är ledig tills onsdag kväll. Lite avis kanske??

Har inte hänt så mycket i helgen..jag har ju jobbat.

Idag har jag tagit fram julgranen.... trots Peters protester. Han anser att den ska fram dagen för julafton. Men jag tycker att då får den ju stå frame så kort tid. Undrar vad han säger när han kommer hem????


Jag längtar faktiskt inte till julafton i år. Det känns bara som om man har en massa press på sig. Vi vet inte ens vart vi ska va i år. Efter mycket om och men så bestämde vi att alla ska va hos mamma, men naturligtvis är den alltid nån som ska sätta vrångsidan till. Ja ja,peter ska prata med P å pröva att övertala honom. Vi frågade S igår vad han tyckte och han sa att det spelade ingen roll för han. Jag, Peter och Tindra ska iallafall vara där.


Nä, jag skulle vilja testa att åka bort över julen. Det behöver inte vara till värmen( fast det är nog högsta önskan) , bara att få sätta sig vid dukat bord och slippa all stress och få ta dagen som den kommer.


/Madde

Ovido - Quiz & Flashcards