Alla inlägg den 9 november 2008

Av Marlene Haglund - 9 november 2008 21:29

Idag vill jag ge en bamse kram till min pappa som är helt underbar! Älskar dig.


Har tagit det stillsamt hela helgen. Bara varit hemma. Så skönt. Fick besök av svärmor på fredagen men hon åkte på lördagen igen. :)


Idag har vi firat farsdag. Peter fick en trisslott med vinst på för engångs skull. HELA 25 kr. Fick ett tips på ett halsband av C men tror inte det skulle bli så bra med två barn på berlocken, blir nog så litet då.  Sen bjöd Peter Staffan på mat. Inbakad fläskfilé och klyftpotatis. Till efterrätt blev det fruktsallad och vaniljvisp. Blev så gott. Han har lite dolda talanger min sambo ;)


Isabelle har ratat min mat nu ikväll. Var helt hysterisk. Blev hur nöjd som helst när hon fick flaskan. Så nu ska jag och min sprängfulla högertutte gå och sova....

God natt.

Ovido - Quiz & Flashcards