Alla inlägg den 15 november 2008

Av Marlene Haglund - 15 november 2008 22:43

Idag har jag och Elli städat på dagis. Vi hade tur å fick hjälp av Sofia som städa kylskåpet och sköte markservicen =)

Gjorde färdigt allt utom att ta ner gungorna. Det ska Peter å Daniel pyssla med i morgon, själv ska jag pyssla med annat....


Jag ska nämligen på syslöjden å pyssla. Anna har ordnat en träff så det är flera som ska scrappa tillsammans. Är du sugen?? Häng på du med. Klockan 10 på syslöjden som sagt va.


Nu på kvällskvisten fick jag besök av halta lotta som tyckte att pensionären hon hade där hemma skulle få titta på tv utan henne  ;)

Det var trevligt med lite sällskap.


Peter har varit i Mora på en snabbvisit. Han sålde ju LOL så nu kom han hem med nått nytt skräp som ska frakta mig på dagis de mornar jag försover mig å inte hinnr gå..... ganska ofta med andra ord.

Ovido - Quiz & Flashcards