Alla inlägg den 18 november 2008

Av Marlene Haglund - 18 november 2008 15:10

Passar på att slänga in ett inlägg medans Isabelle och Vincent sover. Det har gått riktigt bra att vara barnvakt än så länge. Tindra är på dagis men jag ska hämta henne fyra. Vad glad hon kommer att bli då hom ser att Vinsan är här. Insåg att jag inte skulle räcka till ikväll. Peter ska på utbildning i Vemdalen. Men lillsysteryster Marielle skulle komma å hjälpa mig att få ungarna i säng.


Imorgon är det planeringsdag på dagis. Alltså stängt. Måste hitta på nått kul att sysselsätta barnen med. Får se vad det blir. Hoppar iaf över familjecentrum. Ingen hit att ta med tre småbarn att hålla reda på.


ÅÅhh vad det ska bli kul att få se Lilla Sannie. Känns jättelänge sen Isabelle var nyfödd fast det bara är ca tre månader sen. Tiden bara rusar iväg. Ska jag vara ärlig så har jag nästan glömt vad jobbigt det var att vara gravid å vad ont det gjorde på förlossningen, man kommer lixom bara ihåg resultatet av det hela....


Nu ska jag förbereda maten innan Tindra kommer...för då blir det livat.  :)


Slänger in en bild när Isabelle va nyfödd.

Av Marlene Haglund - 18 november 2008 08:52

Stort Grattis till Sofia och Daniel som fått en liten prinsessa!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards