Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Marlene Haglund - 12 mars 2009 09:06

Idag , har jag ätit soppor i två veckor alltså....Gissa resultat......

 -7,5 kg!!!


Idag får Isabelle besök av sina kompisar och jag av deras mammor, trevligt,trevligt!!! Ska oxå hinna med en promenad, det kommer nog bli underbart skönt ute idag!!!


Ikväll kommer lillsys å ska vara barnvakt, jag ska på styrelsemöte och stormöte på dagis. Det skulle vara meandivisning på  hårhagen ikväll men jag tror jag struntar i den, tycker inte att kläderna är så fina så dom är värd det dyra pris dom kostar. Men smaken är som baken å tur är väll det!

 För att vara ärlig så ska det bli lite skönt att vara barnfri ett par timmar. Bara behöva tänka på sig själv en stund.


Nu ska jag nog iväg på ica å köpa nå kakor el nåt, måste ju bjuda på något.


Ovido - Quiz & Flashcards