Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Marlene Haglund - 16 mars 2009 22:09

Helt slut!!! Har sprungit i trappor å kånkat saker så jag är som skrivet var, HELT SLUT!!!! Som tur var hjälpte min underbara pappa till att flytta medans Marielle passade Isabelle.

 Det var en lägenhet som kan bli supermysig med lite pyssel å trix. Där ska jag kvarta in mig någon helg i framtiden!!!!!


Nu ska jag gå å sussa, lär ju inte vara några problem som jag hållt på idag!!!

Av Marlene Haglund - 16 mars 2009 08:04

God morgon!!!


Tindra är lite snorig och hostig så jag vill inte ha henne på dagis idag. Väldigt otur med tanke på att jag ska till storsveget idag å hjälpa lillsyrran å flytta. Blir lite jobbigt att ha med båda kidsen när man ska flytta.....


Ska ringa å höra hur det är med syster Annas nackspärr..... Hon kanske kan vara barnvakt om det är bättre....


Nu ska vi ta å klä på oss och packa in lite prylar i bilen som Marielle ska ha.

Ovido - Quiz & Flashcards