Alla inlägg den 23 mars 2009

Av Marlene Haglund - 23 mars 2009 22:29

Då var det snart sovtajm. Kvällen har gått så fort....det är nog för att "mini fisen" ;) är här....


Tindra följde med Marielle på en sparktur på byn. Det uppskattades som det lät på fröken Grinde :)


Läste lite bloggar nu ikväll och blev lite ledsen....kände mig lite träffad fast jag inte behöver det egentligen..jaja..ska reda ut det hela imorgon.


Blev lite gladare när jag loggade in på skatteverket å såg vad dom beräknade att ge tillbaka i år :)


GE MIG SOMMAR....Vill ha mysiga grillkvällar, byfestvecka, idreyra och leggins. Känns som om det är långt borta, just nu är det -15 :(

 Marielle anser att det enda bra med sommar i Hede är kycklingbaguetterna på hempan och midsommardans på parken.


God natt


PS Lasse är snart ett minne blott



Av Marlene Haglund - 23 mars 2009 13:29

Idag är det en trist dag, tror det beror på vädret...HALLÅ, VI HAR TILLRÄCKLIGT MED SNÖ!!!!!!


Tindra stackarn fick gå till dagis idag.... boben är kvar i Nysätern och eftersom jag har tagit bort liggdelen på syskonvagnen så passar inte regnskydet längre....... Har budat på ett som passar på tradera men det går inte ut än på några dagar.... Får väll ta bilen när jag ska hämta Tindris...jag som hatar att ta bilen på byn.....känns onödigt när det är så kort bit.


Min älskade syster kommer idag och jag har längtat hela helgen efter henne, dock blir hon bara arg när jag informerar henne om mitt marielle behov!!!


Nu sitter Sofia här och har börjat nalla på Peters godisförråd.....

Så Peter, DET ÄR INTE JAG!!!!!


För övrigt så är jag hyper less på Lasse... Ja, inte grannen då utan katten!!!!



Ovido - Quiz & Flashcards