Alla inlägg den 3 april 2009

Av Marlene Haglund - 3 april 2009 23:02

Idag har jag varit på utflykt med dagis. Vi var på vesseltur till, hmm, hette det jaktstugan?? Det var iaf riktigt skoj trots att det inte var höjdar väder. Jag och Tindra åkte stjärtlapp så det susade om det. Var faktiskt skönt att det var bara jag och Tindra som åkte, vi fick lite tid för varandra utan Isabelle. Måste bli bättre på att hitta på saker med henne som inte Isabelle ska vara med på. Även en storasyster måste få slippa vara "stor" hela tiden :)


När jag kom hem var det bara att ladda batterierna för att orka jobba kväll. Tycker det är skoj att jobba lite. Har inte bestämt mig för om jag ska jobba något i sommar eller hur jag ska göra. Ska prata med Peter om det ihelgen så jag kan ringa chefen i veckan, dom lär ju ha börjat planera semestrarna nu...


Nu sitter jag här hemma och lyssnar på tysnaden, det är bara tvn som surrar i bakgrunden, barnen sover och har gjort det i bra många timmar nu, Peter kör taxi i natt.   

Ovido - Quiz & Flashcards