Alla inlägg den 30 april 2009

Av Marlene Haglund - 30 april 2009 08:44

Klockan är 08:45. Jag har hunnit utfodrat ungarna, vi är tvättade å klädda alla tre, dammsugat och skurat hela övervåningen och vikt in rena kläder i garderoberna. Det är väll bra gjort. Nu kanske ni tror att jag var vaken fem eller nåt men faktiskt så klev jag upp 7, jag har varit väldigt effektiv. :)


Igår kom Marielle hit för att umgås en sväng. Hon lyxade till det å gjorde fotvård på två mammor som slarvar på tok för mycket med sina fötter.......


Idag är det alltså majbrasa. Det blir ingen sån för oss... Den är lite för sent. Mina ungar kommer inte orka vara vaken så länge. Jag och barnen har blivit bjuden på middag. Peter ska festa med jobbet. Två på hans avdelning ska sluta. Det är så klart synd om dom men jag tycker nästan lika synd om Peter....hans jobbardagar kommer nog inte bli så kul som dom varit...



Ovido - Quiz & Flashcards