Alla inlägg den 16 april 2009

Av Marlene Haglund - 16 april 2009 21:39

Då var man hemma igen efter ett skönt påsklov i Nysätern. Har bara myst på hela veckan. Grillat korv och spelat alfapet.


Var väldigt nervös när jag kom hem och skulle ställa mig på vågen efter all god påskmat. Kan ni gissa om jag blev väldigt förvånad.... gått ner ett kg under påsken.......hur har det gått till???


Ello har äntligen hittat hem igen... det var bra länge sen vi träffades. Ska försöka hinna med att umgås lite till med henne så man klarar sig ännu ett halvår utan allt fär mycket elloabstinens......


Idag när jag skulle hämta posten så hade tidningen föräldrar och barn kommit. Blev MYCKET stolt när jag tittade på baksidan av tidningen. Där var min brorson med. Han och en annan kille är modeller på liberos nya blöjförpackningar som kommer inom kort.



Ovido - Quiz & Flashcards