Alla inlägg den 5 mars 2010

Vab

Av Marlene Haglund - 5 mars 2010 21:37

Idag skulle jag jobba 7-16.... men strax före tolv ringer dagis och säger att isabelle har feber. Ok, ringer Peter och vi börjar disskutera vem som ska vabba. Jag tycker att jag har ett "viktigare" jobb eftersom att jag jobbar med människor...de blir lidande om jag går hem. Peter tycker att han hade viktigare uppgifter....hans vad det nu är för nått maskin var ju tvungen att skickas till beställaren senast tisdag.

Resultaten av det hela blev att jag vabba. Men jag anser fortfarande att det är taskigare att gå från mitt jobb..

Hur som helst så är lillskrutan dålig gnäller och sover mest. Stackars liten. Men jag får passa på å gosa med henne nu, i vanliga fall har inte yrvädret tid med det.


  

Marielle med sjuklingen.


Idag kom Jonas och Marielle förbi med några kompisar. Dom bjöd in sig på lite fika. Mysigt att ha dom här trots att de är odrägliga tonåringar....   

 Ni ska inte tro att jag fick någon ursäkt inte.... men, men jag väntar...



Ovido - Quiz & Flashcards