Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Marlene Haglund - 9 mars 2010 19:13

Nu på kvällskvisten så ringde det en telefonförsäljare, jag bestämde mig för att jävlas lite.


-Vi lanserar nu en unik rakhyvel för kvinnor och vi tänkte att du skulle få pröva den helt utan kostnad, endast portot tillkommer.


- Men jag använder inte rakhyvlar.....


- Nähä, vad använder du då?


Jag svarar inte genast så hon frågar igen.


- Vad använder du?


-Tillvadå, frågar jag.


-Använder du vax då eller?


-vad ska jag ha vax till???


Det blir knäpptyst i telefonen å efter en stund så säger hon tack och slänger på luren.


Jag höll på dog av skratt. Jag ska i fortsättningen alltid driva med telefonförsäljarna på detta vis, då får jag mig ett gott skratt istället för att bli irriterad.

Av Marlene Haglund - 9 mars 2010 17:21

-Men vad är det för fläk ni har där uppe i taket???


-ähh, det är nog inget...




eller jo det var det visst.


Vattenskada i taket, det är så kul att vara husägare, så jä*la kul att jag nu måste ner på hedegården och springa av mig lite ilska.  


Over and out!!

Ovido - Quiz & Flashcards