Alla inlägg den 18 mars 2010

Av Marlene Haglund - 18 mars 2010 19:57

Idag hade jag planerat att jag skulle åka till Sveg för att träffa min storebror och hans två söner som är där i veckan. Efter personalmötet åkte jag på dagis för att hämta barnen. Dom blev jätte glada när jag sa att vi skulle till Sveg. När vi satt oss i bilen så ringer pappa och säger att magnus fått magsjuka, så typiskt.

Eftersom jag redan bestämt med barnen att vi skulle iväg så åkte vi. Tog oss en fika på nyan och bjöd sen in oss till Marie på middag.


Blev en trevlig dag trots att vi inte fick träffa Danne och barnen. Jag som längtar så efter att få känna mig som lillasyster och inte bara en tjatig storasyster.......

Men nästa gång dom kommer till Sveg så ska vi ut å grilla korv, det har Danne lovat mig, sådetså!

Ovido - Quiz & Flashcards