Direktlänk till inlägg 30 november 2008

Hemma

Av Marlene Haglund - 30 november 2008 22:21

Då var vi hemma igen. Lite piggare, magsjukan bytes ut till en rejäll förkylning...... Tack snälla mamma och Marielle för att ni hjälpte till så mycket med ungarna, ni är guld värda! 


Var inte så kul att köra hem i snöblandad nederbörd som var typ halva vägen. Men efter Ånge så blev det mer å mer vinter... så mysigt!

 Har ju snöat massor här hemma!!! 


Peter, min lilla klantskalle har lyckats ha sönder digitalkameran i helgen fast det sista jag sa VAR RÄDD OM KAMERAN, DEN ÄR VÄRDEFUL FÖR MIG!

Tur för han att jag är lite hängig och inte orkade sura ;)


Nu ska jag ta å begära föräldrapenning för nästa månad å sen blir det sängen. *skönt*

 
 
Ingen bild

nazlii

1 december 2008 08:47

hej åhh, va bra att du mår bättre, inge kul med magsjuka, urs urs.
hoppas resan hem gick bra. kram kram

 
Ingen bild

Anna

1 december 2008 09:40

Hoppas att du blir frisk fort! Jobbigt att vara sjuk med två småtroll som är fulla av energi!!!Kramiz anna

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marlene Haglund - 6 september 2011 11:30

Hemma igen. Helgen var super. Tjejmilen gick jättebra. Jobbigt men jag kände jag hade ork och kontroll genom hela loppet. 60.00.25 blev tiden och jag är riktigt nöjd...nästa år ska jag under 60 min.   Kryssningen var som alltid mysig. Åt och drac...

Av Marlene Haglund - 1 september 2011 22:02

Har spenderat dagen med mina barn i Östersund. Tindra var och träffade logopeden och efter det drog vi till djungelhuset. Var som mest fem barn där vilket gjorde att även jag kunde leka och vara barn på nytt   Så kul, men dra mig baklänges vad jobbig...

Av Marlene Haglund - 30 augusti 2011 11:02

    Igår hade jag matdag på dagis. skyndade mig att ta reda på disken för att sen packa in mig och barnen i bilen. Drog till Sveg och hämtade upp Lisette. Tindra och Isabelle blev överlycklig över att få mysa med moster lite. Sen åkte vi till m...

Av Marlene Haglund - 24 augusti 2011 21:40

  Blev sjukt sugen på att ta en joggingrunda ikväll men kunde motstå frestelsen. Är inte riktigt hundra i min förkylning (har varit förkyld sen v 26!!)och eftersom jag sprang i måndags så insåg jag att min kropp måste få vila sig. Jag får helt enke...

Av Marlene Haglund - 21 augusti 2011 20:10


Då var det sorg på Haraldsgatan 7. Våran katt Bosse blev påkörd :(     Kommer kännas tomt här hemma!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards