Alla inlägg under november 2008

Av Marlene Haglund - 6 november 2008 22:23

Idag har jag vart hos anna å pysslat lite.. det är så skoj. Tack så mycket för sällskapet!


Nu på kvällskvisten har jag varit på kongron på styrelsemöte som bara blev skit eftersom att de bara va två där å vi visste inte ens var styrelsens post fanns. Starkt jobbat.... Så trist att alla inte är lika engagerad. Men vi tar nya tag :)

Sen hade vi ett trevligt stormöte.


 Jag min nöt har förövrigt tappat bort mitt minne. Om någon skulle hitta det så kan ni ju höra av er ;)


Eftersom det är stor risk att jag slocknar när som helst så är det bäst att jag förflyttar mig till sovrummet

God natt.

Av Marlene Haglund - 5 november 2008 16:40

Idag har jag varit på dagis å lagat mat. Vad som inte var så kul var att diskmaskinen har gått sönder å det skulle ta ett par dagar innan den nya kommer......Det betyder alltså handdsisk. Men jag hade tur..Sofia var med mig idag så vi hjälptes åt. Tack så mycket.

Ska iväg å städa nu. Har barnvakt så då följer jag med Peter å skurar lite jag med.



Av Marlene Haglund - 4 november 2008 21:22

Har för mig att jag lovat lägga ut en bild på syskonkortet. Här kommer det.

Av Marlene Haglund - 4 november 2008 21:09

Ibland kan faktiskt Peter överaska. Se så gulligt jag fick av honom.

Av Marlene Haglund - 3 november 2008 21:27

Idag har jag vart i Sveg. Hade bestämt träff med en Anna, en vän sen grundskolan. Vi fikade på nyan å tog oss en promenix runt brorundan. Var så roligt att träffas igen. Hon ville så gärna att jag skulle bli med henne ut på juldagen i Sveg. Det är ju lite som en hemvändarkväll. Hmm, vi får se hur det är med amning å allt men det skulle så klart vara superkul. David hade blivit så stor..ingen bebis längre det inte!

  Hälsade också på pappa å Maritha en sväng. Fick mig lite lunch å spö i plump i vanlig ordning  ;)  Måste nog träna lite innan jag utmanar pappsen nästa gång....

  Fick med mig en snorig Marielle hem. Stackarn, ser ut som om hon lånat Rudolfs röda mule till näsa.



Av Marlene Haglund - 2 november 2008 21:28

Ja i helgen har jag vart hos Anna mer eller mindre hela tiden  ;)

Behövde lite tid utan ungar, tålamodet var slut för länge sedan. Det blir lätt så när man vart uppi varandra hela tiden i en längre period. Å jag lovar...man är ingen bra mamma då. Tindra var nog lika less på mig.

Så jag har varit hos Anna å scrappat. Det är roligt men desto roligare är det med sällsapet :)


Idag när jag kom hem så kom Tindra springandes å skrek Heeej mamma!!! Fick en bamsekram å allt kändes bra igen. Det är nyttigt att få längta efter varandra tror jag :)


Ska ta å titta på ett Rederiet avsnitt nu.


Mina älsklingar  :)

Ovido - Quiz & Flashcards