Direktlänk till inlägg 23 april 2009

Jag lever...

Av Marlene Haglund - 23 april 2009 07:30

Dax att uppdatera här tror jag vist. Hmm vad har hänt sen sist då??


 Jag överlevde lördagen trots att dem var VÄLDIGT plågsam.

På söndagen var det Petrs tur att sova i fyllesängen. Han hade varit på lillens 30 årskalas.... Tog oss en promenad dit för att jag skulle få säga grattis och Peter skulle lämmna tillbaka jackan han fått med sig hem.

Resten av dagarna har rullat på. Har umgåts med Ello som igår åkte hem*snyft*.


Tindra har varit på HC eftersom hon har fått eksem på armarna :( Ska till en början pröva om hydrokortison och mjukgörande hjälper *hoppas*


Igår var familjen och hälsa på fam Bäck/Karlsson. Hjälpte sen till att ta fram gungor och sommarleksaker på kongron. Så skönt det kändes att ta bort alla pulkor och stjärtlappar. NU ÄR DET VÅR!!


 Ställde mig på vågen i morse och har nu nått mitt andra delmål -15 kg. TJOHO. Inte för att skryta men jag tycker att jag är väldigt duktig. Måste nu fundera ut något som jag ska belöna mig med. Peter....ett biobesök skulle inte sitta fel ;)


Måste ta och skriva Grattis i efterskott till min lillebror som tisdags fyllde hela 16 år. Kan ni fatta, mitt minsta syskon är 16!!!


Idag är det Kristina som fyller år så stort Grattis på dig! Kommer snart ner å tigger mig en kopp kaffe.


Strålande sol ute och mitt humör på topp. Nu är det snart dags att gå till dagis.

 
 
Ingen bild

anna

23 april 2009 07:57

Grattis! Vad roligt att det går bra för dig! Vi ses kanske när jag kommer och våldgästar syster!Hoppas att det räcker med salvan och mjukgörande! Ett elände med eksem....Kramizar

 
Rosita

Rosita

24 april 2009 16:50

Ska ni flytta?

http://www.hedeinfo.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marlene Haglund - 6 september 2011 11:30

Hemma igen. Helgen var super. Tjejmilen gick jättebra. Jobbigt men jag kände jag hade ork och kontroll genom hela loppet. 60.00.25 blev tiden och jag är riktigt nöjd...nästa år ska jag under 60 min.   Kryssningen var som alltid mysig. Åt och drac...

Av Marlene Haglund - 1 september 2011 22:02

Har spenderat dagen med mina barn i Östersund. Tindra var och träffade logopeden och efter det drog vi till djungelhuset. Var som mest fem barn där vilket gjorde att även jag kunde leka och vara barn på nytt   Så kul, men dra mig baklänges vad jobbig...

Av Marlene Haglund - 30 augusti 2011 11:02

    Igår hade jag matdag på dagis. skyndade mig att ta reda på disken för att sen packa in mig och barnen i bilen. Drog till Sveg och hämtade upp Lisette. Tindra och Isabelle blev överlycklig över att få mysa med moster lite. Sen åkte vi till m...

Av Marlene Haglund - 24 augusti 2011 21:40

  Blev sjukt sugen på att ta en joggingrunda ikväll men kunde motstå frestelsen. Är inte riktigt hundra i min förkylning (har varit förkyld sen v 26!!)och eftersom jag sprang i måndags så insåg jag att min kropp måste få vila sig. Jag får helt enke...

Av Marlene Haglund - 21 augusti 2011 20:10


Då var det sorg på Haraldsgatan 7. Våran katt Bosse blev påkörd :(     Kommer kännas tomt här hemma!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards