Alla inlägg den 6 januari 2009

Av Marlene Haglund - 6 januari 2009 13:21

Idag städas julen delvis ut. Granen åkte för länge sen men idag har tomtarna åkt ner i kartonger. Nu är det gardiner å ljusstakar kvar. Får se om jag tar det idag eller om jag sparar ett tag till.


Idag blir det lugnt här i huset. Marielle ska jobba ikväll så hon drar till Sveg å Jonas ska följa med. Blir lite ovant att bara vara familjen hemma, har haft folk här hemma från veckan innan jul. Men jag klagar inte, det är så trevligt så!!


Igår var jag å spana in Annas å Peters lägenhet, grymt snygg. Kändes inte som en lägenhet, mer som ett hus. Lyx att vara två som bor där, varsina hobbyrum å allt ;) 


Snart ska Peter ha sin 30 års fest å jag funderar på vart jag ska ta vägen. Är ju anmäld till en kurs dagen efter festen så jag måste va i Hede. Hoppas nästan att kursen blir inställd så jag kan åka till Sveg å våldsgästa Marielle... Vi får se hur det blir. Ska försöka ta reda på om det blir någon kurs eller inte, allt hänger på antal anmälda.


Skrev förut att jag inte var besviken, men nu känner jag att jag faktiskt är det. Det är bara du som kan styra över ditt liv men du behöver inte ge falska förhoppningar.

Ovido - Quiz & Flashcards