Alla inlägg den 24 januari 2009

Av Marlene Haglund - 24 januari 2009 20:26

idag har Peter sitt 30-årskalas där hemma. Dom har nog väldigt skoj, Jag och ungarna flydde fältet å tog in på hotell Anna g! Så mysigt här nu när dom fått egen lya!


Är ju någon som är en anning sur på mig för att jag ansåg att man inte åker på kalas när man haft magsjuka, spelar ingen roll om man mår bra för man smitar 72 timmar efter sista kräkning eller diarré. Men var sur du för mig biter det inte på.. jag vill bara mina barns bästa å det är ju inte att utsätta dem för magsjuka i onödan....Lite trist att jag ska bli "surkärring" bara för att jag tänker på mina barn. Hon kanske blir mer förstående den dagen hon har egna småttingar...

Har jag fel?? Någon??


Nu ska jag mysa ner mig i Annas soffa å njuta av lite ost å kex :)


Hoppas ni har lika trevlig lördagkväll som jag!!!!!




Ovido - Quiz & Flashcards