Alla inlägg den 10 december 2008

Av Marlene Haglund - 10 december 2008 19:41

jo, jag lyckades få till några hallongrotter med kanelsmak, mjuk pepparkaka å lite ischoklad. Ska pröva orka med att göra lite knäck nu ikväll när man har lite hjälp av systeryster.


Igår var till en början en trist dag eftersom att jag var sur att jag inte kunde åka in till Ö-sund å träffa Lisette som var där..... Men efter besök av en viss lite fillur så blev jag sprudlande glad och rörd. Fällde nog en liten tår oxå. Tack fär den otroligt fina blomman. Jag ska ta mitt största ansvar!!  :)


Var å vägde Isabelle idag. Hon växer verkligen å blir stor. Hela 6840 gram  och 63 cm lång. När Tindra var fyra månader så vägde hon 6310 gram och var 63 lång. Lite kul att jämför om de växer ungerfär lika.


On någon missat, det är exakt två veckor till julafton!!!!!


Nu blir det bonde söker fru....... eller

Ovido - Quiz & Flashcards