Alla inlägg den 13 december 2008

Av Marlene Haglund - 13 december 2008 20:32

Idag är det alltså Lucia. Känns inte som det, vet inte varför. Började dagen med att sova aldeles för länge. Vaknade vid 10 å kände mig superstressad... Hade bestämt att vi skulle hälsa på gammelfarfar idag. Mysig helgfrukost var ju bara att glömma. Slängde mig i duschen å for sedan för att hämta Per å Nora. Med farfar var det som vanligt. Tindra var jätte rädd för honom men hon vågade gå ner på golvet efter en stund.


Det är nog ganska bra för mig att skriva blogg. Lillsyrran har klagat ett flertal gånger på hur kass jag är på att stava så detta är ju nyttig träning. Å förra blogginlägget klagade storasyrran på mina kunskaper i paint....... Jag får träna lite på det med  ;)

Älskar er iallafall!!!    ;)



Ska ta å va lite sällskaplig med Peter nu som sitter klistrad framför dansbandskampen......

Ovido - Quiz & Flashcards