Alla inlägg den 18 december 2008

Av Marlene Haglund - 18 december 2008 23:24

Idag har det vart fullt upp hela dagen. Först fick jag besök av Sofia, Vinsan å Sannie.Alltid lika trevligt.


Lite senare bar det av till barnmorskan på ett mindre trevligt besök, aj aj aj. Men det måste ju göras. Skynda in på BVC för att Isabelle skulle "penslas" bakom öronen, hon har varit å torr där så det blivit liknande självsprickor. Sen bar det av till Staffan som hämtat Tindra och Nora på dagis. Hem för att inse att jag inte skulle hinna med någon middag idag, slängde i mig två smrgåsar på stående fot samtidigt som jag strök jobbartröjan. Ja ni hörde rätt jag har ikväll jobbat för första gången på ett halvår. Å det var riktigt roligt att va tillbaka. Hemma gck det bra också. Dom hade inte saknat mig.....


Nu väntar sängen.

Natti natti

Ovido - Quiz & Flashcards