Alla inlägg den 21 december 2008

Av Marlene Haglund - 21 december 2008 20:27

idag har det varit fullt öss på vilavägen 9. Bettan anlände för ett par dagar sen å ska va här tills efter dopet. Sofia med ungar kom på besök. Anna och Linda tog även dom å kom med i gemenskapen. Men jag tycker bara att det är kul att umgås. Extra kul att träffa dig Lida nu när du äntligen är hemma!!


Nu är ju dansbandskampen över. Eftersom min sambo är trogen tittare så har det blivit att även jag har följt tävlingen. Enligt mig vann helt fel band. Dom kommer vara poppis ett halvår å sen är dom glömd!! Peter har redan börjat tjata i att vi måste åka till Sveg när dom ska spela där. Vi har inte pratat färdigt om den saken ;)


Snart ska jag inta soffan. Hartbreak hotel är på tvn ikväll. Jag älskar den filmen, helt klart min humor!!

Ovido - Quiz & Flashcards