Alla inlägg den 30 december 2008

Av Marlene Haglund - 30 december 2008 21:40

Snart är 2008 förbi. Fy vad ett år går fort. Har hänt både roliga å lite tråkigare saker men för mig kommer året 08 vara året då Tindra blev storasyster.


Idag var jag upp till stugan en sväng å kolla läget. Det såg ut att va mysigt. Blev bjuden på finare middag värre. Korv med bröd, det ni! det är grejer det!! Snabb som bara den var Linda att ta på sig disken, för att slippa den imorgon, smart gjort av dig!! Men du ska väll i vanlig ording fixa maten imorgon så jag å Majsan få slåss om disken.Jag diskar gärna om jag slipper laga maten!! ´


Har inte bestämt till 100% om jag ska sova kvar imorgon eller inte men det lutar nog åt det. Peter vill att jag ska vara där med honom på vår förlovningsdag så det blir nog så. 31/12 2001 står det i våra ringar så det har blivit några år som förlovade.


Snälla, älskade syster!!! Hör av dig så jag slipper fundera vart du tagit vägen! Jag är inte arg, bara orolig!!! RING!!

Ovido - Quiz & Flashcards