Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Marlene Haglund - 10 februari 2009 09:03

... Vi har magsjuka!!!!


Igår hälsade jag på hos sofia en sväng å vi bestämde oss för att ta en korv på ok till lunch....ja jag vet, inte världens bästa lunch men men....  Fick lite ont i magen men trodde det berode på att jag typ svalde korven hel!!!

  Sen gick jag och Isabelle på hc för att tandsköterskan skulle ha genomgång med föräldragruppen.

  Hämtade sen Tindra på dagis som var en anning grinig... jaja hon har sovit för lite tänkte jag...

  Började gå hemåt å det började göra riktigt ont i magen... Ringde peter som kom hem tidigare från jobbet så jag skulle få vila.. Medans jag vilade tog tindra å spydde ner hela sig å halva inredningen här hemma... Under kvällen å natten har alltså jag och tindra spytt å sprungit på dass omvartanat.... 


Isabelle å peter sov inne på kontoret. Vet ni? Isabelle tjatade inte i nå mat under hela natten.. Tror det är lukten av mig som gör henne lite sugen... men nu ska jag försöka sluta med nattamningen, hon behöver det tydligen inte.


Imorse vaknade vi lite piggare.. något svag i kroppen men har fått i mig lite blåbärssoppa. Tindra är piggare hon med.. Nu är det peters tur, han har ont i magen å springer på dass fram å tillbaka..... Fyy å blä


Hoppas att Isabelle klarar sig!!

Ovido - Quiz & Flashcards