Alla inlägg den 25 februari 2009

Av Marlene Haglund - 25 februari 2009 21:06

Idag har jag varit på familjecentrum med mina barn. Tindra tog sparken ditt och hon var riktigt duktig. Gick hela vägen dit och sen på ica å hem igen, det är bra gjort för att vara så liten tycker jag. Sen var vi ute och lekte tills vi skulle hämta Marielle på sigges, mitti, swarres eller vad det nu heter??!! . Tindra var så trött så hon somnade på boben, fick gå hem å byta till syskonvagnen å bäda ner henne där.

Följde med syrran på hc och fick världens skratt anfall.  Läs så förstår ni...

http://lellan.bloggagratis.se


Sitter å funderar en hel del för tillfället, ja??!! Jag säger då det..


Imorgon så ska jag börja med Cambridge... önska mig lycka till är ni gullig!!!

Behöver lite uppmuntran och stöd.....


Jo, fick en överaskning i postlådan idag, av en hemlig beundrare. Jag tror ju att det är min käre sambo som försöker vara rolig men han blånekar. Säger att det absolut inte är han... Hmm det lär ju märkas, beundraren skulle ringa. Å det skulle ju vara skoj om jag faktiskt får åka till det där hotellet. HiHIHI ( Jag är övertygad om att det är Peter).


Nu ska jag umgås med systeryster.


Ovido - Quiz & Flashcards