Alla inlägg den 15 februari 2009

Av Marlene Haglund - 15 februari 2009 19:10

Ja då var snart även denna helg gjord. Den har verkligen passerat med rekord fart!!!


fredagen så hjälpte jag och Anna till med dukning i församlingshemmet. Det gick bra även om vi fick bakläxa på lite smågrejs av bossen Sofia. ;)

 Det var iallafall riktigt skönt att vara där å greja på utan ungar.


Lördagen så var det ju dop som jag har skrivit om. Det var ett jätte fint dop. Jag läste en dikt å det gick bra det med. Blev lite skakig på rösten under sista versen, blev ju rörd av allt. Sofias systerdotter sjöng en värld full av liv från filmen lejonkungen å jag kan lova det var så man fick ståpäls!!


Idag Söndag, så har vi vart hos Anna och Peter och grattat födelsedagsbarnet.  Tog sedan en promenad upp till Svärfar för att hämta en spark som Tindra skulle ha. Det hela resulterade i att en övertrött Tindra skulle gå mitt i vägen med sparken. Fick ner henne i vagen trots det pågående hysteriska anfallet. Hon skrek hysteriskt hela vägen hem. Både jag och Peter var helt slut av stress när vi kom hem.

 Peter hade hittat ett recept på filé som vi skulle ha gjort igår men igår var det ju smörgåstårta hela dagen så det fick bli idag. Det hela blev lite mindre gott. Jag brände potatisen i ugenen å det fattades saker som skulle va i salladsrotan. Köttet blev lyckat iaf....






Ovido - Quiz & Flashcards