Alla inlägg den 17 februari 2009

Av Marlene Haglund - 17 februari 2009 20:25

Badet gick riktigt bra. Märktes på Tindra att vi badar alldeles för sällan..... ska försöka bättre mig, men hon tyckte det var roligt. Isabelle tyckte att det var jätte skoj att plaska runt i vattnet var inte ett dugg rädd.Var dock inte lika kul att duscha efteråt. Hon skrek hysteriskt å var inte ett dugg nöjd. Super trött!!!! Somnade så skönt när vi kom hem.


Nu ska jag fortsätta att ägna min tid år Mija, Willy och Matte i bygglov!!

Bad

Av Marlene Haglund - 17 februari 2009 13:53

Hej hopp här har ni mig.


Idag har det inte blivit många knop gjorda......  är en sån som kommer igång på kvällen när ungarna lagt sig...... Så jag kanske hinner med lite tvätt innan bygglov börjar.  :)


Ikväll ska det bli premiärbad på babysim för Isabelle. Hoppas det går bra. Tindra ska oxå följa å bada. Hon har inte vart på badhuset sen hon var pytteliten så det blir skoj å se vad hon tycker om det hela. Peter ska även han leta fram badbrallerna.......


Nu ska jag snart hämta Tindra på dagis.

Ovido - Quiz & Flashcards