Alla inlägg den 24 februari 2009

Av Marlene Haglund - 24 februari 2009 16:06

Försäljare kan verkligen få mitt humör att koka..... var på bra humör tills jag kom på ica. Nej, dom är här idag med var min reaktion. Igår var försäljarna på mig två gånger och försökte få mig att byta telefonabonemang, för det skulle ju bli sååååå mycket billigare.....

Idag kom dom fram och fråga återigen vad jag hade för abonemang, blev så irriterad så jag blängde tjejen i ögonen och sa att det har faktiskt du inte någonting med att göra!!!

 Ja, jag vet hon gör bara sitt jobb........


Dom ska tydligen vara där imorgon med. Hmm, synd att jag har ett paket att hämta. Jag tänker inte gå på ica mer än nödvändigt så länge dom där är kvar.... Men det är ju så skojsit med paket

ÅÅÅ Beslutsångest!!!



Av Marlene Haglund - 24 februari 2009 13:47

Gud vad jag är glad att jag inte tillhör kungafamiljen, vilket överdrivet stohej för en förlovning!!!!!


Ovido - Quiz & Flashcards