Alla inlägg den 19 februari 2009

Av Marlene Haglund - 19 februari 2009 19:47

Hela 15 kronor fick jag ge för denna underbart söta body med byxor till. Var inte det ett kap så säg??!!


Av Marlene Haglund - 19 februari 2009 19:12

Läste på öp att 60 anställda inom äldreomsorgen skulle sägas upp i härjedalenskommun, loggade in på timelord där jag får mina jobb och såg att ett mejl från chefen fanns där. Även vi i bemaningen kommer drabbas av detta.....


Eftersom att jag inte varit anställd alltför länge och desutom var tjänstledig och är ju det nu igen för att vara hemma med mina älsklingar så är risken ganska stor att jag åker, känner det på mig. Blir jag av med jobbet så måste det vara ett tecken på att jag ska plugga.

 Har ju sökt högskola förr och kommit in men tackat nej...

Tog och beställde lite högskolekataloger så får vi väll se hur det blir. Finns ju sjuksköterskeutbildning på distans i Falun, Någon som vill plugga med mig??


Av Marlene Haglund - 19 februari 2009 07:28

Imosre kom tindra å satte sig i mitt knä å myste riktigt länge. Det är inte så ofta hon gör det nu för tiden så därför njöt jag extra mycket.

Idag ska jag tvätta lite, skotta lite snö och sen åka till sveget en sväng. Peter skulle hämta nåt på brandstation som han var tvungen att ha med sig till Sandö.


Hur ska jag klara mig utan Peter i två veckor??!!

Ovido - Quiz & Flashcards