Alla inlägg den 18 november 2007

Av Marlene Haglund - 18 november 2007 15:14

Hmm.. har länge funderat på det här med blogg, kan det vara nått som passar mig tro?  Jag provar så får vi se.


Är hemma på timmar från jobbet.. ska iväg igen klockan fem för att slava till nio.... hmm visst är det synd om mig  :)


Eftersom P skulle ut i garaget ( där är han ju aldrig annars menar jag) så bestämde jag och Tindra oss för att gå ut på en promenix... skulle vi inte ha gjort... höll på frysa benen av mig.. funderade starkt på att leta fram långkalsongerna fast det är det värsta som finns. Men Tindra såg så nöjd ut nere i vagnen. Hon låg å sussa medans jag gick å hacka tänder. Skulle kunna tänka mig att ligga nerbäddad jag med..Nån som har en jätte vagn att stoppa ner mig i????  ;)


Är bäst att börja med pannbiffarna nu om det ska bli nån middag före jobbet..



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards