Alla inlägg den 28 november 2007

Av Marlene Haglund - 28 november 2007 18:46

Inskolningen går hur bra som helst. Lämnade Tindra en timme idag och hon verkade inte ha några bekymer över det. Hon skratta när jag vinkade hejdå. Hoppas det håller i sig. Kunde inte motstå att gå på familjecentrum (kommer sakna det). Var först där. När det började droppa in lite mammor så hejade dom å tittade lite fundersamt på golvet... ööhh vart har du Tindra, har du tappat bort henne? :)   hahaha, jo jag kan va vimsig men det vore kanske lite väl orutinerat.


Förövrigt så ser det förjävligt ut här hemma. Har vänt upp och ner på hela huset, nej man kan inte städa ett rum itaget. Peter bara skaka på huvet när han kom hem... Men vi har i skrivande stund fått upp julgardiner i fyra fönster. Vilket bra team jag, Peter och Tindra är. Jag strök, Peter hängde upp och Tindra sprang runt och släppa dom gammla gardinerna efter golvet. Kan inte bli bättre.


Måste sluta nu för jag hör Peter och Tindra börjar bli klar med badandet.. Jag lovade att fixa ett fönster till undertiden. Oups


/Madde

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards