Alla inlägg den 25 november 2007

Av Marlene Haglund - 25 november 2007 21:00

Ja då var det återigen söndag, trist det är med dom. Då vet man att det är lugnet före stormen.


Igår så åkte jag, Peter, Tindra, Jonas, Pär och Nora till Sveg. Hälsade på Maie och Linda som var lite lagomt slita efter gårdagens fest, men det skulle inte hindra dem från att ta en fest till, det är riktigt tjejer, kör hårt! Blev återigen en tripp på dollar, men jag avstog från shoping, gick istället och pekade på allt jag önskade i julklapp. Peter sa vid varje sak att ja, vi får se vad tomten kommer med. Hmm ska jag avslöja för honom att jag inte tror på tomten längre?  :) Till lunch köpte vi 2 av centrums jumbopizzor. Dom var så stor så det blev massor över. Orkade inte ens en fjärdedel. Efter det bar det hem till sköna Hede igen.


Idag har vi hälsat på Hasse m. fam. Lilla Annie var så liten å söt. Har nästan glömt att Tindra var så där för inte så länge sedan. Kände faktiskt att suget efter en till högg till i magen :) 

 När vi kom hem fick jag frispel i köket och började rensa i skåp. Man kan tro att jag är en samlare på plastburkar(ja dom kan va bra å ha men inte ca50 stycken). Efter det gick jag igenom massa andra skåp å hitta en massa skräp som jag inte har en anning om varför jag sparat!!??


Nu ska jag inta soffläge.


/Madde

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards