Alla inlägg den 20 november 2007

Av Marlene Haglund - 20 november 2007 21:01

Idag har jag varit på personalmöte i Vemdalen. Det var riktigt trevligt att träffa sina arbetskamrater.. Viste inte ens vilka de från Svegshållet var men nu vet jag.. Efter mötet så bowlade vi i två timmar. Måste erkänna att jag är en höjdare på att bowla för att vara första gången. Jag vann två gånger (det var inte nybörjartur, det var skicklighet). Jenny som borde ha lite rutin på det här med bowling gick det sämre för, hon blev bästis med rännorna på sidan av banorna, det var iallafall där hennes klot spenderade det mesta av tiden. ;)

   Efter bowlingen blev vi bjuden på en underbar middag. Fläskfile, potatisgratäng och tre olika såser. MMmmm....Jag åt så mycket att man förmodligen skulle kunna använt mig som ett bowlingklot.


Personalmötet fick mig att inse att det är faktiskt bara denna vecka kvar innan Tindra ska inskolas. Vart tog tiden vägen? Tyckte att det var nyss man gick runt som en pingvin.


/Madde

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards