Alla inlägg den 21 november 2007

Av Marlene Haglund - 21 november 2007 15:24

Idag har jag och Tindra varit på familjecentrum. Alltid lika trevligt. Kommer sakna det när jag börjar jobba. Det var en lunchsoppa som inte var någon favorit för min del. Det var köttfärs, vitkål, lök och på tok för mycket salt... men det kan ju inte vara gott varje gång kanske.


Efter träffen så gick jag och Sofia runt åsen, f*n vad kallt det var. Hur ska jag överleva denna vinter? Den har ju nyss börjat och jag vill redan ha sommar. Tur att det är advent snart, då brukar jag komma i stämning. Det är inte långt kvar till jul nu. Börjar få lite julklappsångest... Fattar inte varför jag varje år börjar så sent. Svägerskan hon började före sommaren nån gång så hon är typ färdig.


 Nu måste jag slänga i mig lite mat lite snabbt för jag ska iväg å jobba extra kl4.


/Madde

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards