Alla inlägg den 3 maj 2009

Av Marlene Haglund - 3 maj 2009 20:47

Då var även denna helg snart slut. Den har varit riktigt skoj. Igår åkte jag och Peter till Falun för att hämta några fälgar som peter köpt. Vi(jag) hann oxå med en snabbis på hm och kappahl. Vi hade egentligen tänkt gå på rättviksmarknaden men det var så in i he**ete med folk där så vi strunta i det. Var tvungen att sedan skynda till Sveg eftersom att vi skulle ut och äta med pappsen som blir 60 år på måndag. Marielle var hemma i Hede med barnen och vi hade lånat hennes lägenhet. Så skönt att få vara bara Madde och Peter å inte mamma och pappa.... ni som har egna småtingar förstår nog vad jag menar :)

Anna och Peter kom även dom till lägenheten innan vi skulle bege oss till pappa. Dom hade tänkt att åka hem efter att vi ätit.... övertalade dom att stanna kvar i Sveg å jag kan lova att det var inte så svårt ;)

Åt på knuten å där var det massor av folk. Skoj. Efterfestade hos pappa å tog en korv på statoil innan vi gick hem.

Mår faktiskt bra idag. Fikade på nyan innan vi for mot Hede. Det är något som jag saknar här i Hede. Ett riktigt café.

Ovido - Quiz & Flashcards