Alla inlägg den 25 maj 2009

Av Marlene Haglund - 25 maj 2009 20:59

Strålande sol! å jag har varit inne på dagis och lagat mat. Hoppas därför på sol imorgon med men det ser inte så lovande ut...


Kom ihåg att ringa till chefen.. så den 17 augusti börjar jag jobba igen. Känns ganska bra just nu men om du frågar mig en vecka innan så kanske du får ett annat svar.


Har nu på kvällningen haft besök av Anna i en helt ny frilla å färg! Snyggt!!!!


Soffan å Sannie kom förbi dom också. Dom hade med en present till mig för att jag nått ett delmål. En parfym, Kate Moss Velvet hour. Den luktar så gott!! Och så fick jag en ny mascara. Tack så hemskt mycket!!!!

Av Marlene Haglund - 25 maj 2009 08:31

God morgon!

Vi har en ny granne som gärna vill komma in och hälsa på. Han vill ta fönstervägen. Imorse natt började han 15:45.


Det är närmligen en fågel som brukar hänga i vårat träd utanför vardagsrumsfönstret som har fått för sig att han ska in till varje pris. Så han kan flygga in i fönstret hela dagarna. Han tror nog att mina persiener är någon smarig mask eller nått för dom är väldigt intresant.


Men det är inte mänskligt att en fågel ska knacka på fönstret varenda natt så man ska vakna.


Hoppas att lasse kan vara till någon nytta för en gångs skull, nämen fy vad säger jag.....

Ovido - Quiz & Flashcards