Alla inlägg den 11 maj 2009

Av Marlene Haglund - 11 maj 2009 20:03

idag har jag


*Tvättat

*Vikt in kläder i garderoberna

* Tagit en promenix runt åsen

* Skrivit styrelseredovisning

*Skurat


det var väll bra gjort av mig ;)


Imorgon ska jag städa lite här hemma... Kommer några som ska titta på huset på onsdag.. hoppas hoppas dom vill ha det. Hon tittade på huset förra veckan och blev väldigt sugen. Hon skulle bara övertala sin blivande sambo :)





Av Marlene Haglund - 11 maj 2009 07:36

Då var det måndag igen efter ännu en skoj helg. Jag och Peter har varit i värmland på 50 årskalajs. Lämmnade barnen hemma och det var skönt samtidigt som man länktade efter dom hela tiden...

Vi har iaf ätit gott, gått tipspromenix, läskat oss, lekt burken, varit på cruising och bara slappat.

Var så skoj att komma hem igår. Anna och Marielle har varit barnvakt så jag tvivlade inte en sekund på att det inte skulle gå bra menjag har längtat efter kidsen så enormt. Nästan så tårarna kom när man mötes av två överlykliga ungar i dörren.


Finns lite bilder från helgen på min bilddagbok.


http://snuttemaddis.bilddagboken.se/p/main.html#0






Ovido - Quiz & Flashcards