Alla inlägg den 24 maj 2009

Av Marlene Haglund - 24 maj 2009 22:37

Denna bild gör mig glad inombords!

Av Marlene Haglund - 24 maj 2009 21:37

Nu har peter åkt till Sandö för tre veckors studier.......så trist, för mig alltså! Han kommer antagligen ha jätte skoj.  Tur att jag har två underbara barn som kommer göra att veckorna bara rusar iväg.... Å han kommer ju faktiskt hem på helgerna.


V 31 blir det en kryssning till Tallin, helt gratis(för mig alltså)  :)

Blir också två hotellnätter i Stockholm. Ska bli så skoj. Jag längtar!!!


Imorgon är det endel som ska kommas ihåg.

*Laga mat på dagis.

* Ringa till polisen i sveg å höra när man kan komma förbi å skaffa pass.

 *Ringa till chefen å höra om jag kan börja jobba två v tidigare än planerat (hjärtat har ju tagit pappaledigt han, utan att informera).


hmm, ja det var nog det som skulle göras men jag lovar.... det är tillräkligt för mig...jag kommer glömma nåt, förhopningsvis inte dagis. Det gjorde jag förra veckan!


Ska vänta in tvättmaskinen nu(en sak mindre att tänka på imorgon) innan det blir sängen.

Ovido - Quiz & Flashcards