Alla inlägg den 27 maj 2009

Av Marlene Haglund - 27 maj 2009 23:45

Några har undrat hur det har gått med fågeln som jag skrev om i ett tidigare inlägg.....hmm, fågeln har inte sets till sen dess.

Av Marlene Haglund - 27 maj 2009 22:23

Idag har det rensats. Anna och Peter erbjöd sig att hjälpa mig att köra skräp på tippen. Det blev enhel del! Å mer lär det bli. Min kära sambo är en samlare som lyckats samla på sig massa skrot nere i källaren....hahaha tur i otur att han inte är hemma!

Lasse funderade ett tag på om han skulle bli en sopptippskatt tror jag. Får han hade tydligen lagt sig under en soffa på släppet och liftade till tippen.... skulle betalat mycket för att se Annas och Peters min då de upptäckte honom!


Tindra var lite hängig vid middagen å vid senare kontroll visade tempen på 39... Kort efter det så bröt helvetet löss. MAGSJUKA! Honhar kräkits flera gånger nu så tvättmaskin går på högvarv... Mammas lilla skrutta, tycker så synd om henne. Nu är det bara att hoppas på att jag och Isabelle klarar oss. Åtminstonde tills på fredag när Hjärtat kommer hem å styr upp det hela!


Jag som måste på banken imorgon..... får se hur vi mår då.

Ovido - Quiz & Flashcards